Teoman Konser Tarihini Açıkladı

Yanında bir kadınla yürüyüş yaparken görüntülenen Teoman'dan konser öncesi ilginç açıklama.
 Sahneleri bıraktığı açıklamasıyla geçtiğimiz yıl herkesi şaşırtan ünlü rock şarkıcısı Teoman önceki gün yürüyüşe çıktığı Bebek sahilindegörüntülendi. Eşinin arkadaşı olduğunu söylediği bir kadınla görüntülenen ünlü şarkıcının, eşofmanlı spor imajı ise dikkatlerden kaçmadı. Spora çıkmasına rağmen bir yandan da sigarasını tüttürmesi dikkat çeken ünlü şarkıcı, Mayıs ayında vereceği konseri iple çektiğini belirtip, “Mayıs ayında konserim var şimdi onu düşünüyorum” dedi.

ARTIK FİLM YAPMAM

Eşinin kendisini başka bir kafede beklediğini ve yürüyüşe çıktığını söyleyen ünlü şarkıcı,albüm çıkarmayı düşünmediğini yinelerken, gazetecilerin “Sizi tekrar film çekerken görecek miyiz?” sorusuna ise “Yok arkadaşlar sanıyorum artık film falan yapmam. İçimdeki heves öldü kaçtı bir kere. Yapmak istemiyorum” diye yanıt verdi. “Şimdi eşimin yanına gidiyorum” diyen Teoman, yürümeyi sevdiğini de sözlerine ekleyip, “Ne motor kullanmayı ne de otomobil sürmeyi seviyorum” dedikten sonra hızlı adımlarla yoluna devam etti.

Hiç yorum yok: