Hülya Avşar: "Aç Emine Hanım Birşey Demez"

Hülya Avşar: "Aç Emine Hanım Birşey Demez" 

Çırağan Sarayı'nda düzenlenen, Emine Erdoğan'ın da katıldığı bir projede Hülya Avşarkonser verdi. Sahnede Emine Hanım'a bakarak yaptığı espriler, bir süre sonra gafa dönüşmeye başladı.Türkiye İş Kadınları Derneği'nin (TİKAD) MilliEğitim Eğitim Bakanlığı ve Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı'nın desteğiyle hazırladığı "Bir Başkadır Benim Memleketim" projesiningecesi Çırağan Sarayı'nda gerçekleştirildi.

Sunuculuğu Balçiçek İlter'in üstlendiği gecede, Hülya Avşar sahne aldı. Avşar sahnede giydiği kıyafetiyle ilgili ilginç açıklamalarda bulundu.

HÜLYA GAFI

Geçtiğimiz hafta THY kıyafetleri sosyal medyada geniş yer edinmiş ve hosteslerin Osmanlı dönemini andıran yeni kıyafetlerini tasarlayanlar tepki görmüştü.

Avşar, Emine Erdoğan'a doğru bakarak THY kıyafetlerini eleştirdi.

Hülya Avşar sahneden Emine Erdoğan'da dönerek, "5 bin elbiseden en kapalısını seçtim, yine de THY'ninki kadar değil; kolları açık" ifadelerini kullandı.

'AÇ' DEDİM EMİNE HANIM KIZMAZ

Kıyafetiyle ilgili Emine Erdoğan'a "Fazla mı açık" diye soran Hülya Avşar; "Emine Hanım bana bir şey demez dedim. Emine Hanımın geleceğini duyduktan sonra, 5 bine yakın elbise denedim. En kapalısı buydu bulduğum elbisenin. Kolları vardı, kestim bu hale getirdim.

Modacı Melih Yazgan'a dedim ki 'Aç Emine Hanım bir şey demez, aç aç' dedim. Yağ çekmiş gibi görünmemek için çok kapalı giyinmek istemedim. 

Alttan aldık üstten girdik bu hale geldi, umarım beğenmişsinizdir, çok açık olmamıştır. THY kıyafeti olmasa da..." diye konuştu.

Hiç yorum yok: